This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

20% הנחה על כללל האתר!

קולקציית חג חדשה

SPRING EDITION - DROP 004

שרשראות מעצבים

שרשראות בסגנון שלך

שרשראות הן הרבה יותר מסתם עוד אקססורי במלתחה שלך. השרשרת הנכונה יכולה "להקפיץ" את ההופעה שלך ואפילו לשנות אותו לחלוטין, בהתאם למצב הרוח שלך, או לסגנון שאת רוצה לשדר באותו הרגע. אין כמעט גבול לאפשרויות הקיימות, כשמדובר בשרשראות אופנה מעוצבות - קצרות או ארוכות, עדינות או בעלות נוכחות בולטת, מינימליסטיות או עתירות שיבוץ ואבני חן, כאלו שעשויות מחומרים שונים, כמו כסף, זהב, עור, חרוזים ועוד. שרשראות מעצבים הן אולי האביזר האופנתי הנמכר ביותר בשוק והן בטח ובטח הדבר הראשון, שרוב הנשים מחפשות באתרי תכשיטים און ליין. מה שרובנו, כנראה, לא חושבות עליו, זה כמה תכנון, מחשבה ויצירתיות מושקעת בעיצוב כל שרשרת. ההקפדה על הפרטים הקטנים, על איכות חומרי הגלם, היחס בין הנראות למחיר והשירות לו תזכי בבוא העת מחברת התכשיטים, הנם אלמנטים משמעותיים בבחירה הסופית שלך. שרשרת מעוצבת היא כזאת שתמשוך לך את העין ותעשה לך חשק עז לענוד אותה, גם מבלי שתדעי לומר למה בדיוק. איזון נכון של צבעים וטקסטורות, שילוב מעניין של חומרים, פשטות מתוחכמת ועל-זמניות הם רק חלק ממה שגורם לשרשרת מעצבים להיות אביזר אופנתי פופולרי כל כך. השרשרת המושלמת עבורך היא זו שתשמש אותך בכמה שיותר הזדמנויות ושתתאים לך עם כמה שיותר סגנונות לבוש ומצבי רוח. שרשרת כזאת תוכלי לענוד ביום יום, לעבודה או ללימודים וכמובן גם לאירועים מיוחדים.

יפות, מיוחדות ומתאימות למי שאת

יופיין ואיכותן של שרשראות המעצבים הם שהופכים אותן למבוקשות כל כך. כיום, בניגוד לעבר, מוצעות לנו מגוון רחב של שרשראות במחירים נוחים, שרשראות המתאימות לכל סטייל ולכל סגנון עיצובי. הן משתלבות נהדר לצד תכשיטים אחרים ויחד יכולות ליצור את הלוק המחמיא ביותר עבורך, זה שיגרום לך להרגיש הכי טוב עם עצמך - ומה יותר חשוב מזה?

חשבת פעם איך נולדת שרשרת מעצבים? מעצבי תכשיטים שונים שואבים את השראתם ממקורות שונים, שיכולים לנוע על טווח רחב מאד. לעיתים אלו החומרים שמציתים את הדימיון, לעיתים טיול בחו"ל, כתבת אופנה, או תמונה שנתקלו בה. מעצבי תכשיטים שמכבדים את עצמם דואגים להישאר מעודכנים בחידושים האחרונים בעולם האופנה, לדעת מה הם הצבעים הנכונים לעונה, באילו חומרים להשתמש ובעיקר - הם יודעים להקשיב ללקוחות שלהם, לנשים שאוהבות וקונות את התכשיטים שלהם ולנסות להגשים להן כל חלום וחלום. כך ניתן למצוא מגוון רחב מאד ל סגנונות עיצוב – שרשראות מעצבים במראה נקי ומודרני, שרשראות בסגנון וינטאג', שרשראות בסגנון קלאסי או רומנטי, שרשראות סטייטמנט גדולות ובולטות לעין ועוד. הסוד הוא תמיד למצוא את השרשרת המתאימה לך עצמך, את זו שתבטא בצורה הטובה ביותר את מי שאת ואת מה שאת אוהבת, את השרשרת המעוצבת, שתשלים את המראה שלך ותגרום לך להרגיש הכי יפה שיש.

לבחור נכון מבלי להתפשר על איכות

בשוק שמוצף המוצרים זולים, שמגיעים לרוב בייבוא מהמזרח הרחוק, קל להתבלבל ולהאמין ש"אין טעם להוציא הרבה על תכשיט". אפילו מבלי להיכנס לסוגיות כמו סחר הוגן וניצול בתעשייה, הרי שכמעט כל אחת תסכים, שמוטב לה לשלם מחיר מעט יותר גבוה, בתמורה לשרשרת איכותית הרבה יותר, שרשרת מעצבים, שמאחוריה עומדת חברה רצינית ומוכרת, בעלת שם ומוניטין, שתעניק לה את השירות הטוב ביותר במידת הצורך. חברות תכשיטים רבות משקיעות כיום משאבים בלתי מבוטלים על מנת להצליח להציע ללקוחותיהן את המבחר הגדול ביותר, באיכות ובמחיר המשתלמים ביותר. לשם כך הן משקיעות זמן ומחשבה בבניית הקולקציות ובהתאמתן ללקוחותיהן, בחומרי גלם איכותיים, בכוח אדם מקצועי ומיומן ובפרסום. התוצאה היא, שאת כלקוחה נהנית משפע, ממבחר ומתחרות הוגנת, שמאפשרת לך לבחור את שרשרת המעצבים האהובה עליך, תוך שאת נהנית מכל היתרונות, שמציעה לך חברת תכשיטים גדולה ומהימנה, מבלי שתצטרכי להתפשר על איכות ושירות. עצם הידיעה שאת יודעת שהשרשרת שלך עוצבה במיוחד עבורך, בעבודת יד אוהבת ומתוך מחשבה עליך - על הצרכים, הרצונות והחלומות שלך - מאפשרת לך לבחור את השרשרת האופנתית, שהכי מתאימה עבורך וכך לבטא את הסטייל שלך בצורה הטובה ביותר.

שרשראות מעצבים זמינות כיום לא רק בחנויות שונות ברחבי הארץ, אלא גם באתרי און ליין, שמציגים קולקציות רחבות ומגוונות. הקנייה הנוחה והפשוטה, החיסכון בזמן ובכסף, כמו גם היכולת לבחור בסבלנות ולבצע את הרכישה בזמן, במקום ובאמצעי שהכי נוחים לך, גורמים כיום ליותר ויותר נשים לבחור באפשרות הזאת. יש מי שעדיין תעדיף להיכנס לחנות, להתרשם מהמבחר, לגעת, למדוד, לנסות ולהתלבט בין שרשראות מעוצבות שונות ויש מי שתעשה את כל זה ועדיין תעדיף לבצע בסופו של דבר את הרכישה עצמה באתר, בשל שלל היתרונות הקיימים ברכישת שרשרת און ליין.

מתחשק לך להתפנק בשרשרת מעצבים באיכות הכי גבוהה ובמחיר ללא פשרות? רוצה להפתיע חברה טובה, בת משפחה, או עמיתה לעבודה בשרשרת מעוצבת ויוקרתית? בדנון תכשיטים תוכלי למצוא מבחר גדול של שרשראות מעוצבות בעבודת יד ישראלית, שמתאימות לכל אישה, בכל גיל ולכל סגנון. השרשראות העל-זמניות של דנון ידועות באיכותן הגבוהה ולכן הן פופולריות כל כך ברחבי הארץ והעולם. הצטרפי לאלפי לקוחות מרוצות והצטרפי גם את לעולם של דנון.

לבחירת שרשרת המעצבים המושלמת, או כל תכשיט אחר שאת יכולה לחלום עליו, לחצי כאן

לכל שאלה, או התלבטות, צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותך בטלפון 03-6805100

עגלת קניות

קיבלת משלוח בחינם!
Description רק עוד 299 ₪ לקבלת משלוח בחינם
אין מוצרים זמינים לרכישה

העגלה ריקה