אחריות

האם יש אחריות על התכשיטים? 
בוודאי, אנחנו בדנון יודעים עד כמה התכשיטים שלנו איכותיים ועמידים ולפיכך אנו שמחים להעניק אחריות מקיפה על כל תכשיט ותכשיט (מלבד מוצרי SALE). 

לכמה זמן תקפה האחריות של דנון? 
האחריות תקפה למשך שנה מיום הרכישה. 

מה כולל האחריות? 
האחריות מכסה כל פגם שמקורו בתקלה בייצור או בהרכבה, אך אינה כוללת פגמים שמקורם בשימוש שאינו תואם להוראות השימוש
סייגים לאחריות כוללים מקרים בהם התכשיט נפגע כתוצאה מתאונה, נפילה, שפשוף, שבר ו/או ניסיונות תיקון עצמאיים. 

מה הן הוראות השימוש בתכשיטים?
• השתדלו שלא לענוד את התכשיטים במהלך שינה, רחצה, או פעילות ספורטיבית. 
• חשוב להרחיק את התכשיטים ממגע עם מים, תכשירים קוסמטיים 
וחומרים כימיים למיניהם. 
• שימרו את התכשיטים בשקית או בקופסה אטומה - כך תעניקו להם 
"חיים" ארוכים יותר.  
• חשוב להגן על התכשיטים מפני נפילה, כיפוף או מכות חזקות. 
• הימנעו מניסיונות תיקון עצמאיים - בכל הנוגע לתיקונים, 
יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו לקבלת מענה מקצועי. 

אני מעוניין/ת לממש את האחריות - מה עלי לעשות? 
על מנת לממש את האחריות, יש להציג הוכחת קנייה (חשבונית/קבלה), שמראה כי עדיין לא עברה שנה מיום הרכישה. 
במידה ויש בידכם הוכחת קנייה, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו והם ישמחו לסייע ולהדריך אתכם לגבי המשך התהליך. 

משהו קרה לתכשיט, אבל עברה שנה מהיום שקניתי אותו - האם תוכלו לעזור לי? 
אנחנו מקווים שכן! התכשיטים שלנו מאד איכותיים ועמידים, כך שבמקרים רבים נוכל לעזור לכם גם אם כבר עברה שנה, כמו למשל במקרים של שיבוץ שנפל, או מחרוזת שנקרעה. 
לצערנו, לא בכל המקרים נוכל לסייע, אבל בהחלט נעשה כל שביכולתנו על מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מהדנון שלכם! 

מוצרי SALE
אנא, שימו לב, כי האחריות של דנון אינה מכסה מוצרי SALE.
במידה וקיימת תקלה במוצר SALE, אנו נעשה כל שביכולתנו לעזור לכם לתקנו,
אולם לא נוכל להתחייב על כך.