This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

DANON X EINAV COHEN

קופון 20% הנחה - EINAV20

מתנות לנערות

מתנות לבנות

אין כמעט דבר חביב יותר מלקבל מתנות. במיוחד בקרב ילדים וילדות, קבלת מתנה היא אחד מרגעי האושר הכי גדולים. כשמדובר על מתנות לילדות, המשימה לבחור את המתנה המושלמת, נעשית מורכבת יותר. בכל יום הולדת או בכל פעם שאתם רוצים לפנק את הילדה שלכם במתנה, אתם מתלבטים איך להיות מקוריים ויצירתיים ומנסים למצוא את המתנה שתבלוט בין כל מתנות ליום הולדת 11 שהילדה שלכם תקבל. בו זמנית, אתם רוצים להעניק לילדה מתנה שגם תשמש אותה בשגרת היום. כמו כן, משנה לשנה אתם צריכים להתאים את המתנה לגיל הילדה. כי מתנה לילדה בת 10 לא תהיה אותה מתנה ליום הולדת 14. לכן, על מנת להעניק מתנה שתשמש את הילדה גם לאחר כמה שנים, רכישת תכשיטים לנערות ולילדות קטנות יותר יכול להיות פתרון מושלם עבורכם.

 

מתנה לילדה בת 11 - תכשיט

כדי שהילדה שלכם תהנה בצורה הטובה ביותר מהתכשיט אותו אתם מתכננים לרכוש עבורה, חשוב שתזכרו את הדברים הבאים:

  • עמידות התכשיט – ילדות לרוב לא מודעות לעדינות שיש לנהוג בתכשיטי זהב וכסף. לכן, יש חשש שבעקבות חוסר מודעות הן עלולות לקרוע את התכשיט או לפגום בו בצורה מסוימת. כל כן, חשוב שתרכשו תכשיטים עמידים וחזקים שלא יקרעו במהירות
  • אחריות – מתנות לילדה בת 10 במיוחד אם הן תכשיטים שונים, מומלצים שיהיו עם אחריות. כך, גם במקרים בהם התכשיט יקרע או יצטרך תיקון כלשהו, תוכלו להיות רגועים ולתקן אותו ביעילות ובמהירות.
  • ייחודיות - מתנות לילדות בנות 10 יש הרבה. על מנת שהילדה שלכם תרגיש מיוחדת נסו כמה שיותר לרכוש את התכשיט או את המתנה הייחודית והמקורית ביותר עבורה.

 

מתנה לילדה בת 12

כאשר ילדה מגיעה לגיל 12, נוהגים לחגוג את הגעתה לגיל מצוות באירוע משמח עם החברים והמשפחה. במקרים כאלו, האורחים שמגיעים מביאים בדרך כלל מתנות בצורת כסף שלרוב משמש לכיסוי הוצאות האירוע. אם אתם רוצים להעניק מתנה שבאמת תשמח ותשמש את הילדה, אתם יכולים לרכוש עבורה תכשיט יפה. עגילים, שרשרת צמידים או אפילו לשלב כמה תכשיטים במתנה אחת. התכשיטים שהילדה תקבל מכם, יוכלו לשמש אותה גם לאחר כמה שנים במידה ותרכשו מחנות מוכרת המספקת מוצרים איכותיים.

 

חנויות תכשיטים לנערות

יש מספר רב של חנויות תכשיטים שבהן אתם יכולים לרכוש מתנה לילדה בת 13 ולילדות מגילאים שונים. אך לא כל החנויות מספקות תכשיטים איכותיים שימשו את הילדה בצורה טובה לאחר כמה שנים. לכן, חשוב שתבדקו את הדברים הבאים לפני שאתם רוכשים תכשיט:

  • מוניטין החנות – וודאו כי החנות בעלת מוניטין טוב ובעלת שם של חנות המספקת מורים איכותיים ועמידים לאורך זמן. תוכלו להתייעץ עם מכרים לגבי חנויות שונות ולברר איזו חנות מומלצת עבורכם
  • אחריות – חנות המספקת אחריות על המוצרים שלה מעידה בכך כי התכשיטים שהיא מספקת איכותיים ועמידים לאורך זמן. כמו כן, חנות המספקת אחריות על המוצרים, גורמת לכם לרכוש את התכשיטים בראש שקט ומבלי לדאוג למקום המספק שירות תיקונים במקרה הצורך.
  • מחיר – העלות לא תמיד משפיעה על האיכות. זאת אומרת, שהעובדה שחנות מסוימת דורשת סכומי כסף גבוהים על התכשיטים שהיא מספקת, הדבר לא מעיד בהכרח על איכותם של התכשיטים. ישנן חנויות שבהן תוכלו למצוא תכשיטים מעולים במחירים זולים מבלי לוותר על האיכות.
  • משלוחים – על מנת לחסוך עבורכם זמן ונסיעות לחנות התכשיטים, בדקו האם קיים שירות משלוחים לחנות. שירות משלוחים יעיל יכול לאפשר לכם רכישת תכשיטים ממגוון רחב יותר של חנויות גם שאינן נמצאות קרוב לאזור מגורכם

 

דנון תכשיטים

אנו בדנון תכשיטים, מתמחים בעיצוב ויצירת תכשיטים שונים מתוך אהבה ליצירה ולאסתטיקה. כל התכשיטים שלנו מצופים זהב 24K או כסף טהור נטול-ניקל, תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים במיוחד. אצלנו תוכלו לרכוש מגוון גדול של תכשיטים שונים היכולים לשמש כמתנה מיוחדת ויוקרתית עבור ילדות ונערות בגילאים שונים.

כל תכשיט שאנו מייצרים, נארז בקופסת מתנה מהודרת ומצורפת אליו תעודה, שמעניקה אחריות לשנה. אצלנו תוכלו להנות משירות משלוחים מהיר ויעיל עד אליכם הביתה.

 

לכל שאלה, צרו אתנו קשר:

וואטסאפ: 054-7977990

דואר אלקטרוני: CS@danonltd.com

 

עגלת קניות

קיבלת משלוח בחינם!
Description רק עוד 299 ₪ לקבלת משלוח בחינם
אין מוצרים זמינים לרכישה

העגלה ריקה