This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

DANON X EINAV COHEN

קופון 20% הנחה - EINAV20

אורכי שרשראות

סוגי שרשאות

מבין סוגי התכשיטים השונים שרשראות עם תליון או בלי, הן בין התכשיטים הנפוצים ביותר. זאת משום שהן מתאימות לנשים וגברים, ניתן לשלב אותן בכל אירוע ובגד ולכל גיל. ישנן שרשראות בעובי שונה, הנחלקות לכמה קבוצות: ישנן שרשראות דקיקות ועדינות ביותר, יש סוגי שרשראות בעובי בינוני, בדרך כלל עשויות מכסף, גולדפילד או ציפוי זהב. כמו כן, ישנן שרשראות שיכולות להיות מאוד עבות בעלות נוכחות רבה, בדרך כלל מחומרים זולים יותר, כגון נחושת, פליז, פלסטיק, בד ועוד. ניתן לשלב בשרשראות חרוזים, פנינים ואבנים חן בהתאם לטעמו של האדם. השרשראות היוקרתיות ביותר עשויות בדרך כלל מזהב 18 קארט, בשילוב תליונים עם אבנים יקרות ויהלומים.

 

איך לבחור שרשרת

אודות למגוון הגדול של סוגי שרשראות שונות, הבחירה בשרשרת מתאימה ביותר נעשית טיפה מורכבת. על מנת שתוכלו להנות בצורה הטובה ביותר בשרשרת, חשוב שתקחו בחשבון את המשתנים הבאים:

  • התאמה לבגדים – חשוב שתבחנו לאיזה מהבגדים במלתחה האישית שלכם, תתאים השרשרת שאתם מתכננים לרכוש. השרשרת יכולה להיות תכשיט שמוסיף המון סטייל במידה ומתאימים אותה בצורה נכונה לבגדים שלכם. במידה והשרשרת לא יכולה להתאים לסגנון הבגדים שלכם, חפשו אחר כזו שתתאים יותר.
  • התאמה לאופי האירוע – ישנם מקרים בהם רוכשים שרשרת במיוחד עבור אירוע מסוים. חתונה, ערב גיבוש מהעבודה או כל אירוע אחר. חשוב שתתאימו את השרשרת לאופי האירוע. זאת אומרת, שבמידה ואתם מתכננים להגיע לאירוע יוקרתי, חפשו אחר שרשרת שתשדר יוקרתיות.
  • שימוש עתידי – רכישת כל שרשרת איכותית העשויה מזהב או מכסף, כרוכה בהשקעה כספית לא קטנה. לכן, גם במקרים בהם אתם רוצים לרכוש שרשרת לאירוע ספציפי, נסו לבחור את השרשרת שתתאים לכם גם לשגרת היום יום. הימנעו מרכישת שרשרת אותה תענדו פעם אחת בלבד.
  • תקציב – על מנת לצמצם את האפשרויות הרבות של השרשראות הקיימות, תוכלו לסנן חלק מהן בעזרת התקציב שאתם מתכננים להשקיע. במידה והתקציב אינו גבוה כל כך, שרשראות עבות וארוכות העשויות מזהב ומשובצות יהלומים, ירדו מהפרק.

 

אורך שרשרת לצוואר

אין אורך קבוע ואחיד לכל שרשראות הצוואר. ישנן כאלו ארוכות יותר וישנן כאלו קצרות וממש צמודות לגוף. שרשרת שאינה באורך המתאים עשויה לקלקל את המראה הכללי, גם כאשר אתם לובשים את מיטב הבגדים. לעומת זאת, שרשרת באורך הנכון עבורכם, יכולה לשדרג משמעותית את המראה ולהחמיא לכם עד מאוד. כאשר רוצים לבחור אורך שרשרת לאישה, או לחלופין אורך שרשרת לגבר, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • בחירת אורך שרשרת לפי מבנה הגוף - תכשיטים ואביזרי אופנה מוסיפים רבות למראה החיצוני של כל אדם. לכל אחד יש את התכשיט המתאים ביותר עבורו, כזה שיכול להדגיש באופן חיובי מאפיינים שונים במראה שלו. לאנשים בעלי מבנה פנים מעוגל ואינם גבוהים במיוחד, יתאים לענוד שרשראות ארוכות יחסית, היוצרות אשליה המאריכה את הגוף. לעומת זאת, אנשים עם מבנה פנים מרובע או אובאלי יותר, מומלץ לענוד שרשרת מעט קצרה יותר. כמו כן, לאנשים עם סנטר חד, יחמיא מאוד לענוד שרשרת ממש קצרה שתיצור אשליה המעגלת את צורת הפנים.
  • התאמה לפעילות – חשוב לקחת בחשבון את מידת הנוחות של השרשרת על גופכם, בהתאם לסוג הפעילות שאתם מתכוונים לעשות. לדוגמא, בעבודה עם הרבה תנועה, בפעילות אירובית או ריקוד, לא מומלץ לבחור בשרשרת ארוכה העשויה להפריע בפעולות שונות. לעומת זאת, טיול ערב רגוע, ארוחה חגיגית או צפייה בסרט וכדומה, ניתן לשלב שרשראות ארוכות יותר מבלי שיפריעו לכם. הבחירה באורך השרשרת משמעותית יותר כאשר מדובר בתכשיט שאתם עונדים רוב שעות היום, לעומת תכשיט שנועד לאירוע ספציפי בלבד, שאז הנוחות הינה פחות קריטית.
  • הבלטת התליון – במידה וישנו תליון בשרשרת שלכם ואתם רוצים שהוא יבלוט, מומלץ לשלבו בשרשראות קצרות יותר שימקמו את התליון במיקום גבוה ובולט יותר, לעומת שרשראות ארוכות יותר שבהן התליון יהיה בולט פחות

 

דנון תכשיטים

אנו בדנון, מתמחים בעיצוב ויצירת תכשיטים שונים מתוך אהבה ליצירה ולאסתטיקה. כל התכשיטים שלנו מצופים זהב 24K או כסף טהור נטול-ניקל, תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים במיוחד.

כל תכשיט שאנו מייצרים, נארז בקופסת מתנה מהודרת ומצורפת אליו תעודה, שמעניקה אחריות לשנה.

 

לכל שאלה, צרו אתנו קשר:

וואטסאפ: 054-7977990

דואר אלקטרוני: CS@danonltd.com

 

עגלת קניות

קיבלת משלוח בחינם!
Description רק עוד 299 ₪ לקבלת משלוח בחינם
אין מוצרים זמינים לרכישה

העגלה ריקה