This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

חדש באתר! - קולקציית משקפי שמש מבית דנון

משלוח מהיר חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪

SUMMER SALE - UP TO 50% OFF EVERYTHING

סוגי עגילים באוזן

סוגי עגילים

עגיל הוא תכשיט הנענד על האוזן. מונח מדויק יותר לתכשיטים כאלו, אשר אינם נענדים על האוזן ובכל זאת מצריכים חירור, הוא פירסינג. רוב העגילים ובייחוד החלקים הבאים במגע עם האוזן, עשויים מתכת (זהב או כסף לרוב), אך קיימים גם עגילים מפלסטיק, בד וחומרים אחרים. שכיחות חירור האוזן לטובת עגיל, נובעת משום שאזור התנוך הוא שומני ולא עוברים בו עצבים מיוחדים. עגיל באוזן יכולים לשדרג את הנראות הכללית שלכם ויכולים להתאים לכל אירוע. ישנם מספר סגנונות שבהם העגיל ממוקם על האוזן אשר משפיעים על צורת העגיל ועיצובו, הנה כמה סוגי סוגי עגילים באוזן:

  • עגילים צמודים - עגילים צמודים כשמם כן הם, צמודים לאוזן ללא חלל בין העגיל לאוזן. יש כמה דוגמאות של עגילים שנכללים תחת קטגוריה זו, כמו למשל עגילים צמודים שחובקים את האוזן, עגילי פס צמודים, עגילי קונספט ועוד. יתרונם של העגילים הצמודים הוא שהם נשארים במקום ולא נעים בחופשיות באוזן. כמו כן, אינם מסיביים או גדולים למדי.
  • עגילים תלויים - עגילים תלויים ארוכים יותר מאשר העגילים הצמודים. העגיל בנוי מחלק חד המושחל לאוזן ומחלק תלוי שנע בחופשיות. החלק התלוי יכול להיות מורכב גם מפלסטיק, בד, או כל חומר בעיצוב יפה המעטר את התכשיט.
  • חישוקים - ממש כמו שמשתמע משמם, חישוקים הם עגילים עגולים בצורת חישוק. עגילי החישוק נכנסים לאוזן בצד אחד ונסגרים בצד השני של חור העגיל. חישוקים יכולים להיות זעירים, בינוניים או גדולים, ואפשר גם למצוא דגמים שמשובצים באבנים או שכוללים תליונים מיוחדים שמוסיפים להם. אוזן עם עגילים מחושקים או תלויים גדולים ומאסיביים, עשויה להיות כבדה ולגרום לאי נוחות לאחר ענידה ארוכה.
  • עגילים משובצים - מלבד צורת העגיל עצמו, גם העיצוב בעל חשיבות גדולה. עגילים משובצים משלבים יהלומים, פנינים או זרקונים בעגיל, דבר שיכול לשדרג את עיצוב העגיל ואת היוקרתיות שהוא משדר.

 

הבדל נוסף בין סוגי עגילים: סוג הסוגר -  דבר נוסף שמבדיל בין סוגים שונים של עגילים הוא סוג הסוגר. ישנם סוגים שונים של סוגרים כמו למשל סוגרי הברגה, פרפר, לולאה, קפיץ, וו ועוד. מנגנון הפתיחה והסגירה של הסוגר יכול להשפיע המון על אופן השימוש בעגיל, ומידת הנוחות. לכן חשוב מאוד לקחת את הנושא בחשבון כאשר בוחרים עגילים, במיוחד כאשר קונים עגילים מחנות מקוונת ואז צריך לשים לב לכל האותיות הקטנות.

 

שני עגילים באוזן

ניתן לחורר כמה חורים ולענוד שני עגילים או יותר באוזן. את מיקומם של העגילים בתנוך האוזן, מקטלגים בצורה הבאה:

  • עגיל ראשון באוזן – ימוקם בחלק הנמוך של תנוך האוזן
  • עגיל שני באוזן – ימוקם למעלה מהחור הראשון, לכן יש שיכנו אותו חור שני באוזן.
  • עגיל שלישי באוזן – ימוקם מעל החור השני בסמיכות לסחוס הקשיח של אפרכסת האוזן. לכן יש שיכנו אותו חור שלישי באוזן.

     

    עגילים באוזן-שמות שמות של עגילים מסווגים על פי מיקום העגיל על האוזן. שמות העגילים הנמצאים על תנוך האוזן, מקוטלגים מהאזור הנמוך ביותר של התנוך – עגיל ראשון, ככל שעולים באזור התנוך, שמות העגילים עולים בסדר עולה לעגיל שני ועגיל שלישי. בנוסף, ישנם סוגי עגילים באוזן שלא ניתן לעשות בעזרת אקדח חירור אלא רק בעזרת מחט פירסינג. עגיל ראשון, שני ושלישי וסוגים מסוימים של הליקס, ניתן לבצע בעזרת אקדח חירור, בעוד שאת שאר סוגי העגילים ניתן לבצע רק בעזרת מחט פירסינג. יש כמה סוגי פירסינג באוזן הנעשים על אפרכסת האוזן, בעלת סחוס קשיח יותר מהתנוך, אשר משתנים גם הם בהתאם למיקום פנימי או חיצוני יותר באפרכסת (קונצ', טראגוס, הליקס וכדומה) ובמרחק של העגיל מהתנוך (הליקס, הליקס נמוך הליקס קדמי).

     

    דנון תכשיטים

    אנו בדנון, מתמחים בעיצוב ויצירת תכשיטים שונים מתוך אהבה ליצירה ולאסתטיקה. כל התכשיטים שלנו מצופים זהב 24K או כסף טהור נטול-ניקל, תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים במיוחד. בין מגוון מוצרינו תוכלו להנות גם מעגילים איכותיים ויוקרתיים המצופים זהב או כסף לבחרכתם.

    כל תכשיט שאנו מייצרים, נארז בקופסת מתנה מהודרת ומצורפת אליו תעודה, שמעניקה אחריות לשנה.

     

    לכל שאלה, צרו אתנו קשר:

    וואטסאפ: 054-7977990

    דואר אלקטרוני: CS@danonltd.com

     

    עגלת קניות

    קיבלת משלוח בחינם!
    Description רק עוד 299 ₪ לקבלת משלוח בחינם
    אין מוצרים זמינים לרכישה

    העגלה ריקה